Εκταμιεύτηκε η τελευταία δόση των €15 δισ.

2 λεπτά ανάγνωση
6 Αυγούστου 2018

Εκταμιεύθηκε από τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας η τελευταία δόση στήριξης του τρίτου Μνημονίου, ύψους 15 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Τα 9,5 δισεκατομμύρια ευρώ θα διοχετευτούν στο δημοσιονομικό «μαξιλαράκι» που συγκροτεί η κυβέρνηση προκειμένου να καλύπτει ανάγκες που θα προκύψουν κατά την μετα-Μνημονιακή περίοδο, ενώ τα υπόλοιπα 5,5 δισεκ. ευρώ θα χρησιμοποιηθούν για την εξυπηρέτηση του δημόσιου χρέους.

Σε ανακοίνωσή του ο ESM εκτιμά πως με την ένεση των 9,5 δισεκ. ευρώ το δημοσιονομικό «μαξιλαράκι» θα ανέλθει σε περίπου 24 δισεκατομμύρια ευρώ και θα καλύψει τις χρηματοδοτικές ανάγκες της Αθήνα για περίπου 22 μήνες μετά την ολοκλήρωση του Μνημονίου, στις 20 Αυγούστου.

 

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Π. Μαρινάκης: «Ακούω βερεσέ όσα λέει ο Τσίπρας – Έβαλε πάνω από τριάντα νέους φόρους»

Η δήλωση του Π. Μαρινάκη βάζει ξανά τον Αλέξη Τσίπρα απέναντι στο

Επενδύσεις και κατανάλωση κράτησαν ψηλά την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας – Στο 2% η ανάπτυξη

Η ελληνική οικονομία διατήρησε τη θετική της δυναμική κατά το πρώτο τρίμηνο

Δημοσιεύτηκε η απόφαση του Αρείου Πάγου για τα κόκκινα δάνεια – Πώς θα υπολογίζονται οι τόκοι

Από την ολομέλεια του ΑΠ δημοσιεύθηκε σήμερα η απόφασή της, η οποία