ΕΥΔΑΠ: Παρατείνεται έως 31 Δεκεμβρίου η σύμβαση με το Δημόσιο

1 λεπτό ανάγνωση
24 Απριλίου 2020

Η ΕΥΔΑΠ ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι η εταιρεία συμφώνησε εκ νέου με το Ελληνικό Δημόσιο να παραταθεί η υπάρχουσα μεταξύ τους Σύμβαση του αποκλειστικού της δικαιώματος παροχής υπηρεσιών ύδρευσης και αποχέτευσης στη γεωγραφική περιοχή αρμοδιότητάς της, έως την 31η Δεκεμβρίου 2020.

Η προαναφερθείσα συμφωνία επικυρώθηκε στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΥΔΑΠ την Τετάρτη 22 Απριλίου 2020.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χρηματιστήριο: Στάση αναμονής στις 2.374 μονάδες – Ξεχώρισαν ΕΥΔΑΠ και ΔΕΗ

Με περιορισμένες μεταβολές και διάθεση κατοχύρωσης κερδών κινήθηκε το Χρηματιστήριο Αθηνών.

Στο ραντάρ των μεγάλων επενδυτών το Euronext Athens

Τα βλέμματα της παγκόσμιας επενδυτικής κοινότητας παραμένουν στραμμένα στη Μέση Ανατολή εν

ΔΕΗ: Ρεκόρ όλων των εποχών στην ελληνική αγορά με €18 δισ. προσφορές

Με τη μεγαλύτερη προσέλκυση κεφαλαίων στην ιστορία της ελληνικής αγοράς, ολοκληρώθηκε η