Γ. Στουρνάρας: Φθάνουμε στο τέρμα

2 λεπτά ανάγνωση
23 Ιανουαρίου 2014

Αισιόδοξος για την πορεία της διαπραγμάτευσης με την τρόικα δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας, εξερχόμενος του Μεγάρου Μαξίμου.

Όπως είπε, η ελληνική πλευρά βρίσκεται σε επικοινωνία με τους εκπροσώπους των δανειστών για να κλείσουν τα ανοικτά θέματα και συνεχίζεται η αποστολή στοιχείων.

Αν και παραδέχθηκε πως «η διαπραγμάτευση είναι δύσκολη», ο υπουργός Οικονομικών ανέφερε πως «φτάνουμε προς το τέρμα».

«Προσπαθούμε», πρόσθεσε, «να κάνουμε το καλύτερο δυνατό για τον ελληνικό λαό».

Τέλος, ο κ. Στουρνάρας είπε ότι η Ελλάδα δεν θα αποτελέσει βασικό θέμα του επικείμενου Eurogroup.

Η πορεία των διαπραγματεύσεων με την τρόικα, αλλά και οι διαρθρωτικές αλλαγές θα βρεθούν στο επίκεντρο συνάντησης που θα έχουν την Παρασκευή στις 18:00 ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς και ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Ευάγγελος Βενιζέλος στο Μέγαρο Μαξίμου.
 

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Π. Μαρινάκης: «Ακούω βερεσέ όσα λέει ο Τσίπρας – Έβαλε πάνω από τριάντα νέους φόρους»

Η δήλωση του Π. Μαρινάκη βάζει ξανά τον Αλέξη Τσίπρα απέναντι στο

Από τα μνημόνια και το «μαύρο πρόβατο» της ΕΕ… στην ανάπτυξη

Η Ελλάδα, από «μαύρο πρόβατο» της ΕΕ στα μνημόνια, εξελίχθηκε σε παράδειγμα

Επενδύσεις και κατανάλωση κράτησαν ψηλά την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας – Στο 2% η ανάπτυξη

Η ελληνική οικονομία διατήρησε τη θετική της δυναμική κατά το πρώτο τρίμηνο