Η επιστολή Μητσοτάκη στους βουλευτές της ΝΔ

1 λεπτό ανάγνωση
4 Φεβρουαρίου 2022

Μετά την καταψήφιση της πρότασης μομφής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, ο πρωθυπουργός έστειλε επιστολή σε όλους τους βουλευτές της ΝΔ.

Σύμφωνα με την «Καθημερινή» ο Κυριάκος Μητσοτάκης τους ευχαριστεί για την εμπιστοσύνη τους: «Με την ψήφο σας επιβεβαιώσατε την κοινοβουλευτική πλειοψηφία της Ν.Δ. Με τον λόγο και με τη στάση σας, όμως, καταδείξατε και την πολιτική υπεροχή και την απήχησή της στην κοινωνία.

Γίνατε, έτσι, η φωνή της παράταξης απέναντι στις κραυγές της αντιπολίτευσης και η ασπίδα της απέναντι στα άσφαιρα πυρά των αντιπάλων», αναφέρει και δηλώνει «υπερήφανος» που ηγείται αυτής της Κ.Ο.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χρ. Γιαννούλης: «Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα κλείσει»

Ο Χρήστος Γιαννούλης λέει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα βάλει λουκέτο. Ωστόσο,

Interview: Στο 28,1% η ΝΔ – Γκρεμίζεται η Ελπίδα της Καρυστιανού – Στο 3% η Κωνσταντοπούλου

Πρώτη θέση για τη Νέα Δημοκρατία με άνοδο δύο μονάδων σε σχέση με τον

Η πολιτική δεν κρίνεται από τις εντυπώσεις, αλλά από τους συσχετισμούς και τις προτάσεις

Το σημερινό πολιτικό σκηνικό χαρακτηρίζεται από μια εμφανή αντίφαση.