Η επόμενη μέρα στο ΧΑ μετά την αποχώρηση των Βιοχάλκο,S&B & 3Ε

2 λεπτά ανάγνωση
23 Σεπτεμβρίου 2013

Με την αποχώρηση της Βιοχάλκο, της S&B και της Coca Cola Τρία Έψιλον από το Χ.Α. έκαναν φτερά τον τελευταίο χρόνο περί τα 8,5 δις. ευρώ. Η Coca Cola μπορεί να επέστρεψε ως άλλο νομικό πρόσωπο και με έδρα την Ελβετία, πλην όμως, το Χρηματιστήριο της Αθήνας δεν είναι η πρώτη και κύρια ή βασική αγορά διαπραγμάτευσης. Αυτή είναι το Λονδίνο πια.

Στελέχη του Χ.Α. υποστηρίζουν ότι είναι μικρές οι απώλειες από την έξοδο της Βιοχάλκο. Η κεφαλαιοποίηση της Βιοχάλκο κινείται μεταξύ 700  – 800 εκατ. ευρώ, οπότε η συνδρομή είναι περίπου 35.000 – 40.000 ευρώ το χρόνο. Τα trading fees, αν ληφθεί υπ’ όψιν το τελευταίο δωδεκάμηνο η αξία συναλλαγών διαμορφώνεται περίπου στα 110 εκατ. ευρώ, που σημαίνει περίπου 70 χιλιάδες ευρώ trading fees.

ΧΣ

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χρηματιστήριο: Αμυντικό κλείσιμο με τραπεζικές πιέσεις

Το Χρηματιστήριο Αθηνών έκλεισε την εβδομάδα με νέα ήπια πτώση. Η αγορά

Χρηματιστήριο: Ο ΓΔ πάνω από τις 2.500 μονάδες για πρώτη φορά μετά το 2009

Το Χρηματιστήριο Αθηνών έγραψε ιστορική συνεδρίαση.

Από τα μνημόνια και το «μαύρο πρόβατο» της ΕΕ… στην ανάπτυξη

Η Ελλάδα, από «μαύρο πρόβατο» της ΕΕ στα μνημόνια, εξελίχθηκε σε παράδειγμα