ΗΠΑ: 23 εκατ. Αμερικανοί θα χάσουν την ιατρική τους κάλυψη με το ν/σ των Ρεπουμπλικανών

2 λεπτά ανάγνωση
25 Μαΐου 2017

Περίπου 23 εκατομμύρια άτομα υπολογίζεται ότι θα χάσουν την ασφαλιστική τους κάλυψη έως το 2026 με το νομοσχέδιο των Ρεπουμπλικανών που στοχεύει στην απόσυρση του Obamacare, σύμφωνα με έκθεση μιας ανεξάρτητης υπηρεσίας του αμερικανικού Κογκρέσου.

Η έκθεση του Γραφείου Προϋπολογισμού του Κογκρέσου προβλέπει ότι τα κρατικά ελλείμματα θα μειωθούν κατά 119 δισ. δολάρια (106 δισ. ευρώ) μεταξύ του 2017 και του 2026, με το ίδιο νομοσχέδιο.

Οι Ρεπουμπλικανοί στη Βουλή των Αντιπροσώπων δέχθηκαν σφοδρή κριτική γιατί ψήφισαν το νομοσχέδιο προτού ζητήσουν τη γνώμη της υπηρεσίας Προϋπολογισμού. Ενώ το νομοσχέδιο πρέπει να εγκριθεί και από τη Γερουσία, η κυβέρνηση Τραμπ έχει ήδη βασιστεί στις μειώσεις που αναφέρονται σε αυτό για να σχεδιάσει την πρόταση του κρατικού προϋπολογισμού της.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο ρόλος της ενέργειας στον επίμονα υψηλό πληθωρισμό της Ελλάδας

Η πρόσφατη συμφωνία μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν, η οποία αναμένεται να συμβάλει

Π. Μαρινάκης: «Ακούω βερεσέ όσα λέει ο Τσίπρας – Έβαλε πάνω από τριάντα νέους φόρους»

Η δήλωση του Π. Μαρινάκη βάζει ξανά τον Αλέξη Τσίπρα απέναντι στο

Το Ιράν ανταποδίδει πλήγματα των ΗΠΑ σε αντίποινα για την κατάρριψη ελικοπτέρου

Οι ένοπλες δυνάμεις του Ιράν ανακοίνωσαν σήμερα ότι στοχοποίησαν αμερικανικές βάσεις στον