ΗΠΑ: Ξεπέρασαν τους 50.000 οι νεκροί, σύμφωνα με καταμέτρηση του Τζονς Χόπκινς

1 λεπτό ανάγνωση
24 Απριλίου 2020

Ο αριθμός των νεκρών λόγω της πανδημίας ξεπέρασε σήμερα τους 50.000 στις ΗΠΑ, τη χώρα με τα περισσότερα κρούσματα στον κόσμο, σύμφωνα με την καταμέτρηση του Πανεπιστημίου Τζονς Χόπκινς.

Με βάση αυτόν τον απολογισμό, τα επιβεβαιωμένα κρούσματα είναι πάνω από 870.000 και οι νεκροί φτάνουν τους 50.031. Από το βράδυ της Τετάρτης μέχρι το βράδυ της Πέμπτης, μέσα σε 24 ώρες, αναφέρθηκαν 3.176 θάνατοι, ένας από τους χειρότερους ημερήσιους απολογισμούς.

Πάνω από 4,7 εκατομμύρια διαγνωστικά τεστ έχουν γίνει μέχρι σήμερα σε όλη τη χώρα.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο ρόλος της ενέργειας στον επίμονα υψηλό πληθωρισμό της Ελλάδας

Η πρόσφατη συμφωνία μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν, η οποία αναμένεται να συμβάλει

Το Ιράν ανταποδίδει πλήγματα των ΗΠΑ σε αντίποινα για την κατάρριψη ελικοπτέρου

Οι ένοπλες δυνάμεις του Ιράν ανακοίνωσαν σήμερα ότι στοχοποίησαν αμερικανικές βάσεις στον

Το Ιράν διακόπτει την ανταλλαγή μηνυμάτων με τις ΗΠΑ

Το ιρανικό πρακτορείο ειδήσεων Tasnim μετέδωσε ότι η διαπραγματευτική ομάδα του Ιράν