ΗΠΑ: Σε υψηλό δεκαετίας το εμπορικό έλλειμμα τον Οκτώβριο

1 λεπτό ανάγνωση
6 Δεκεμβρίου 2018

Σε υψηλό δεκαετίας διαμορφώθηκε τον Οκτώβριο το εμπορικό έλλειμμα των ΗΠΑ, με την αύξηση των εισαγωγών να συνδυάζεται με πτώση των εξαγωγών αμερικανικών προϊόντων.

Το έλλειμμα σημείωσε αύξηση της τάξης του 1,7% σε σχέση με τον Σεπτέμβριο, στο εποχιακά προσαρμοσμένο επίπεδο των 55,5 δισ. δολαρίων τον Οκτώβριο, σύμφωνα με το υπουργείο Εμπορίου των ΗΠΑ. Πρόκειται για το μεγαλύτερο έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου της χώρας από τον Οκτώβριο του 2008.

Οι μέσες εκτιμήσεις των αναλυτών σε δημοσκόπηση της Wall Street Journal τοποθετούσαν το έλλειμμα στα 55 δισ. δολάρια.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο ρόλος της ενέργειας στον επίμονα υψηλό πληθωρισμό της Ελλάδας

Η πρόσφατη συμφωνία μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν, η οποία αναμένεται να συμβάλει

Το Ιράν ανταποδίδει πλήγματα των ΗΠΑ σε αντίποινα για την κατάρριψη ελικοπτέρου

Οι ένοπλες δυνάμεις του Ιράν ανακοίνωσαν σήμερα ότι στοχοποίησαν αμερικανικές βάσεις στον

Το Ιράν διακόπτει την ανταλλαγή μηνυμάτων με τις ΗΠΑ

Το ιρανικό πρακτορείο ειδήσεων Tasnim μετέδωσε ότι η διαπραγματευτική ομάδα του Ιράν