Για 5η ημέρα χωρίς νερό η Θεσσαλονίκη

1 λεπτό ανάγνωση
31 Μαρτίου 2018

Συνεχίζονται τα σοβαρά προβλήματα υδροδότησης σε διάφορα σημεία της Θεσσαλονίκης, όπως ανακοίνωσε η ΕΥΑΘ, καθώς προχωρούν οι διαδικασίες καθαρισμού του νερού της Αραβησσού στο αντλιοστάσιο Δενδροποτάμου, λόγω υψηλής θολότητας.

Την Παρασκευή ολοκληρώθηκε η αντικατάσταση του κατεστραμμένου τμήματος του αγωγού και ξεκίνησε η τροφοδοσία του με νερό των πηγών.

Υπεύθυνοι της ΕΥΑΘ λένε ότι μέσα στην ημέρα, αφού καθαρίσει το νερό και γίνουν και όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι για την ποιότητά του, τότε το νερό θα αρχίσει και πάλι να τρέχει σε όλα τα σημεία της πόλης.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΗ: Δημιούργησε 23 πάρκα τσέπης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Την κατασκευή 23 ΔΕΗ Mini Parks σε 17 περιοχές της Αττικής και

ΤτΕ: Αύξηση 5,7% στις τιμές των διαμερισμάτων το α΄3μηνο

Στο 5,7% ανήλθε ο ετήσιος ρυθμός μεταβολής των τιμών των διαμερισμάτων στην

Μ. Καρυστιανού: «Το όνειρο μου είναι βρεθώ σε debate με τον κ. Μητσοτάκη»

Η Μαρία Καρυστιανού δήλωσε ότι θα επιθυμούσε να βρεθεί σε debate με