Ιγκνάσιο Βίσκο: Η παράταση της αποπληρωμής του ελληνικού χρέους δεν θα ήταν αρκετή

1 λεπτό ανάγνωση
23 Ιουλίου 2015

Η παράταση της αποπληρωμής του ελληνικού χρέους δεν θα ήταν αρκετή για να λυθούν τα προβλήματα της χώρας, δήλωσε το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της ΕΚΤ Ιγκνάσιο Βίσκο, σε συνέντευξή του στην ιταλική εφημερίδα Il Foglio, όπως μεταδίδει το Reuters.

Όπως ανέφερε, το θέμα του ελληνικού χρέους πρέπει να αντιμετωπιστεί «ακόμα και με περαιτέρω παράταση των λήξεων, όμως είναι ξεκάθαρο πως αυτό δεν θα είναι αρκετό για να ξεπεραστούν τα προβλήματα της χώρας».

«Το κόστος εξυπηρέτησης του ελληνικού χρέους είναι ήδη χαμηλό και οι αποπληρωμές εκτείνονται σε βάθος χρόνου» τόνισε.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Π. Μαρινάκης: «Ακούω βερεσέ όσα λέει ο Τσίπρας – Έβαλε πάνω από τριάντα νέους φόρους»

Η δήλωση του Π. Μαρινάκη βάζει ξανά τον Αλέξη Τσίπρα απέναντι στο

Γιατί η ΕΚΤ θα αυξήσει και άλλο τα επιτόκια φέτος

Η αύξηση των επιτοκίων στην οποία προχώρησε η Ευρωπαϊκή Κεντρική δεν θα

ΕΚΤ: Αύξησε τα επιτόκια κατά 0,25% – Αναθεωρεί επί τα χείρω προβλέψεις για πληθωρισμό και ανάπτυξη

Σε αύξηση των επιτοκίων της κατά 0,25% προχώρησε η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.