Κ. Μητσοτάκης: Ο ΣΥΡΙΖΑ επιδιώκει την πόλωση. Δεν θα τους κάνουμε τη χάρη

2 λεπτά ανάγνωση
28 Ιανουαρίου 2022

Στη Βουλή για τη συζήτηση επί της πρότασης δυσπιστίας του ΣΥΡΙΖΑ, πήγε το απόγευμα ο πρωθυπουργός.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης παρακολούθησε στην αίθουσα της Ολομέλειας την ομιλία του υπουργού Προστασίας του Πολίτη Τάκη Θεοδωρικάκου, ενώ στο εντευκτήριο είχε χαλαρή κουβέντα με πολλούς βουλευτές της ΝΔ που βρίσκονταν εκείνη την ώρα εκεί.

«Η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ ήταν κάτι που το περιμέναμε. Μας δίνουν ευκαιρία να αναδείξουμε την πολιτική μας. Ο ΣΥΡΙΖΑ επιδιώκει την πόλωση. Δεν θα τους κάνουμε τη χάρη. Εμείς εφαρμόζουμε τις πολιτικές μας, κάνουμε τη δουλειά μας και απευθυνόμαστε στους πολίτες», είπε μεταξύ άλλων ο πρωθυπουργός.

Πηγή φωτό: Ελευθερίου Αλίκη/Βουλή των Ελλήνων

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κ. Μπάρκας για την κάθοδο του ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές: «Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να κινηθεί αντιπαραθετικά με τον Τσίπρα»

Η φράση του Κώστα Μπάρκα για τον ΣΥΡΙΖΑ και τον Αλέξη Τσίπρα

Π. Μαρινάκης: «Ακούω βερεσέ όσα λέει ο Τσίπρας – Έβαλε πάνω από τριάντα νέους φόρους»

Η δήλωση του Π. Μαρινάκη βάζει ξανά τον Αλέξη Τσίπρα απέναντι στο

ALCO: Στο 23,3% η ΝΔ – “Γκρεμίζονται” Ελληνική Λύση και Πλεύση Ελευθερίας – Στο 10,3% το ΠΑΣΟΚ

Άνοδο μισής μονάδας στην πρόθεση ψήφου επί των εγκύρων (23,3%) δίνει στη