Κανέλλη: Αν ήμασταν εκτός ΕΕ θα είχαμε εμβολιαστεί όλοι & ίσως να είχαμε φτιάξει το δικό μας εμβόλιο

1 λεπτό ανάγνωση
29 Ιανουαρίου 2021

Αν ήμασταν εκτός ΕΕ θα είχαμε εμβολιαστεί όλοι και ίσως να είχαμε φτιάξει το δικό μας εμβόλιο ανέφερε η Λιάνα Κανέλλη σε συνέντευξή της στο Kontra Channel.

 

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από τα μνημόνια και το «μαύρο πρόβατο» της ΕΕ… στην ανάπτυξη

Η Ελλάδα, από «μαύρο πρόβατο» της ΕΕ στα μνημόνια, εξελίχθηκε σε παράδειγμα

Δημοσιονομικοί κανόνες ΕΕ: επιστροφή στη λιτότητα ή «ευελιξία» για επενδύσεις;

Η συζήτηση για τους νέους δημοσιονομικούς κανόνες της ΕΕ έχει επανέλθει δυναμικά

Γρίπη τύπου Α και Β: Έξαρση κρουσμάτων, πίεση στα νοσοκομεία και τί πρέπει να γνωρίζουμε

Σε έντονη έξαρση βρίσκεται η γρίπη τη φετινή χειμερινή περίοδο, με τα