“Κατάσκοποι – επιβάτες” στα Μέσα Μεταφοράς

1 λεπτό ανάγνωση
30 Αυγούστου 2021

Επιβάτες – κατάσκοποι έρχονται στα μέσα μεταφοράς από τον Σεπτέμβριο προκειμένου να καταγράφουν τα παράπονα και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιβάτες.

 

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δέσμευση Ανδρουλάκη για δωρεάν πρόσβαση στα ΜΜΜ για νέους έως 24 ετών

Το ότι θα προωθήσει τη δωρεάν μετακίνηση όλων των νέων ηλικίας έως

ΑΔΕΔΥ: Στις 13 Μαΐου κλείνουν οι δημόσιες υπηρεσίες, όχι τα ΜΜΜ

Αύριο, Τετάρτη 13 Μαΐου 2026, είναι η πανελλαδική, πανδημοσιοϋπαλληλική απεργία, με συγκέντρωση

Μαζί μέχρι το τέλος: Η πτήση που έφερε πίσω ανθρώπους και ζώα

Μια σημαντική στιγμή ανθρωπιάς και ευαισθησίας καταγράφεται με την πρώτη πτήση επαναπατρισμού