Κατέθεσαν την πρόταση νόμου για το αντιρατσιστικό ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ

1 λεπτό ανάγνωση
30 Μαΐου 2013

Οι Κοινοβουλευτικές Ομάδες του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ κατέθεσαν από κοινού την πρόταση νόμου «καταπολέμηση εκδηλώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας» προκειμένου αυτή να συζητηθεί το ταχύτερο δυνατό στην αρμόδια Επιτροπή και την Ολομέλεια της Βουλής.

Η κατάθεση πρότασης νόμου, βασισμένης στο υπάρχον αντιρατσιστικό νομοσχέδιο του υπουργού Δικαιοσύνης, είχε προαναγγελθεί προ ημερών από το ΠΑΣΟΚ.
 

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Με εξυπνάδες δεν πέφτουν οι τιμές: ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ στο ίδιο έργο ξανά

Το ΠΑΣΟΚ είδε την πλατφόρμα posokanei και έτρεξε να τη βαφτίσει «πόσο

Ν. Ανδρουλάκης: «Διεκδικούμε τη νίκη στις εκλογές»

Ο Νίκος Ανδρουλάκης έστειλε καθαρό πολιτικό μήνυμα για τον στόχο του ΠΑΣΟΚ

Real Polls: Στο 28,3% η ΝΔ – Κάτω από το 10% το ΠΑΣΟΚ – Εκτός Βουλής ο ΣΥΡΙΖΑ με 1,2%

Στις 6,9 μονάδες κατέγραψε η Real Polls το προβάδισμα της ΝΔ στην