Κλείνει αύριο ο πρώτος κύκλος συναντήσεων με τους Θεσμούς

1 λεπτό ανάγνωση
26 Οκτωβρίου 2016

Ο πρώτος κύκλος συναντήσεων με τους επικεφαλής των θεσμών ολοκληρώνεται αύριο, Πέμπτη.

Σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομικών, το πρόγραμμα διαμορφώνεται ως εξής:

Στις 10 το πρωί στο επίκεντρο θα τεθούν τα εργασιακά, ενώ στις 11:30 θα συζητηθεί η πορεία της συνταξιοδοτικής μεταρρύθμισης.

Θα ακολουθήσουν τα χρηματοπιστωτικά στη μία μετά το μεσημέρι και τα δημοσιονομικά στις 15:30, ενώ στις 17:30 οι διαβουλεύσεις θα ολοκληρωθούν με ανασκόπηση των επαφών. 

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Π. Μαρινάκης: «Ακούω βερεσέ όσα λέει ο Τσίπρας – Έβαλε πάνω από τριάντα νέους φόρους»

Η δήλωση του Π. Μαρινάκη βάζει ξανά τον Αλέξη Τσίπρα απέναντι στο

Επενδύσεις και κατανάλωση κράτησαν ψηλά την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας – Στο 2% η ανάπτυξη

Η ελληνική οικονομία διατήρησε τη θετική της δυναμική κατά το πρώτο τρίμηνο

Κ. Βελόπουλος: «Εμείς θα κάνουμε €500 αύξηση στους μισθούς, συντάξεις, δώρα»

Ο Κυριάκος Βελόπουλος υποστήριξε ότι μια κυβέρνηση της Ελληνικής Λύσης θα προχωρούσε