Ξεκινά διάλογος στην Άγκυρα μεταξύ των υπουργείων Εξωτερικών Ελλάδας και Τουρκίας

2 λεπτά ανάγνωση
9 Ιανουαρίου 2020

Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Εξωτερικών, πολιτικές διαβουλεύσεις θα πραγματοποιηθούν την Παρασκευή 10 Ιανουαρίου στην Άγκυρα μεταξύ των υπουργείων Εξωτερικών Ελλάδας και Τουρκίας.

Η ανακοίνωση του Υπουργείου επισημαίνει, στο πλαίσιο τακτικών πολιτικών διαβουλεύσεων μεταξύ των Υπουργείων Εξωτερικών της Ελλάδας και της Τουρκίας, αντιπροσωπείες των δύο χωρών με επικεφαλής τον γενικό γραμματέα του Υπουργείου Εξωτερικών, τον πρέσβη Θεμιστοκλή Δεμίρη και τον υφυπουργό Εξωτερικών της Τουρκίας, τον πρέσβη Sedat Önal, θα συναντηθούν στην Άγκυρα.

Οι συνομιλίες θα εστιασθούν σε ζητήματα διμερούς, περιφερειακού και διεθνούς ενδιαφέροντος.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από τα μνημόνια και το «μαύρο πρόβατο» της ΕΕ… στην ανάπτυξη

Η Ελλάδα, από «μαύρο πρόβατο» της ΕΕ στα μνημόνια, εξελίχθηκε σε παράδειγμα

Η Ελλάδα επιταχύνει τη μείωση του χρέους – Έγκριση για πρόωρη αποπληρωμή €6,94 δισ.

Τα διοικητικά συμβούλια των ESM και EFSF ενέκριναν την πρόωρη αποπληρωμή δανείων

Εκτινάχθηκε το κόστος δανεισμού – Πιέσεις σε ΗΠΑ, Ευρώπη και Ιαπωνία

Ισχυρές πιέσεις καταγράφονται στις διεθνείς αγορές ομολόγων.