Με κέρδη 1% έκλεισε ο Nikkei

1 λεπτό ανάγνωση
7 Δεκεμβρίου 2015

Ανάκαμψη παρουσίασαν οι ιαπωνικές μετοχές τη Δευτέρα, καθώς τα ενθαρρυντικά στοιχεία για την απασχόληση στις ΗΠΑ υποδηλώνουν ότι η μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου βρίσκεται σε ισχυρή θέση που δικαιολογεί μια αύξηση των επιτοκίων από τη Federal Reserve αυτόν τον μήνα.

Ο Nikkei ενισχύθηκε κατά 1% στις 19.698,15 μονάδες, ανακάμπτοντας μετά τη βουτιά 2,2% που είχε σημειώσει την Παρασκευή. Με άνοδο 0,7% στις 1.585,21 μονάδες έκλεισε και ο ευρύτερος δείκτη

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ασιατικά χρηματιστήρια: Πτώση σε Nikkei, Topix και Kospi λόγω Ιράν

Οι ασιατικές αγορές χάνουν έδαφος την Παρασκευή.

Ανοδικά οι αγορές της Ασίας με ώθηση από τη Μέση Ανατολή

Ισχυρά κέρδη καταγράφουν την Παρασκευή τα ασιατικά χρηματιστήρια. Οι επενδυτές επέστρεψαν στο

Ασία: Ιστορικό ράλι για Nikkei και Taiex με φόντο πιθανή συμφωνία ΗΠΑ – Ιράν

Ισχυρό ανοδικό ξέσπασμα καταγράφουν οι αγορές της Ασίας, με τον ιαπωνικό Nikkei