Μετρό: Θα κλείσουν μόνο τέσσερις σταθμοί στις 16:00

1 λεπτό ανάγνωση
3 Φεβρουαρίου 2021

Δεν θα κλείσουν τελικά στις 16:00 οι σταθμοί του μετρό σε Σύνταγμα και Ομόνοια, σύμφωνα με νεώτερη εντολή της ΕΛΑΣ.

Θα κλείσουν μόνον οι σταθμοί Πανεπιστήμιο, Ευαγγελισμός, Μοναστηράκι και Θησείο, προληπτικά, λόγω προγραμματισμένης συγκέντρωσης στα Προπύλαια για τον Δ. Κουφοντίνα.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Interview: Στο 31,2% η ΝΔ – Στο 3,3% η Κωνσταντοπούλου – Στο 0,6% ο ΣΥΡΙΖΑ

Ελαφρώς διαφοροποιημένη εικόνα σε σχέση με άλλες έρευνες του τελευταίου διαστήματος δίνει

Marc: Στο 30,8% η ΝΔ – 2ος ο Τσίπρας – “Γκρεμίζονται” ΚΚΕ – Πλεύση Ελευθερίας – Ελληνική Λύση

H μεγάλη ανατροπή στον χώρο της αντιπολίτευσης καταγράφει η πρώτη μέτρηση της

Metron Analysis: Στο 28,5% η ΝΔ, δεύτερη η ΕΛ.Α.Σ. με 15,2% – Κυριαρχία Μητσοτάκη – ο ΣΥΡΙΖΑ εκτός Βουλής

Την κυριαρχία της ΝΔ και τον περαιτέρω κατακερματισμό της αντιπολίτευσης με το