“Ναι” στο σχέδιο αξιοποίησης του Αστέρα Βουλιαγμένης από το Δήμο Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης

2 λεπτά ανάγνωση
4 Φεβρουαρίου 2016

O δήμος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης θα στηρίξει το σχέδιο αξιοποίησης του Αστέρα Βουλιαγμένης σύμφωνα με σχετική απόφαση του δημοτικού συμβουλίου που ελήφθη μετά από σχετική παρουσίαση που πραγματοποίησαν ΤΑΙΠΕΔ και Εθνική Τράπεζα.

Ειδικότερα το ψήφισμα αναφέρει πως το Δημοτικό Συμβούλιο χαρακτηρίζει την παρουσίαση της μελέτης αξιοποίησης της έκτασης της χερσονήσου του Μικρού Καβουρίου πλήρη και «δηλώνει προς όλες τις κατευθύνσεις, ότι εφόσον τηρηθούν όλες οι περιβαλλοντικές και λοιπές ρυθμίσεις που παρουσιάστηκαν και περιέχονται στο προτεινόμενο ΕΣΧΑΔΑ, θα στηρίξει το σχέδιο αξιοποίησης».

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από τα μνημόνια και το «μαύρο πρόβατο» της ΕΕ… στην ανάπτυξη

Η Ελλάδα, από «μαύρο πρόβατο» της ΕΕ στα μνημόνια, εξελίχθηκε σε παράδειγμα

Στο 10,6% η ανεργία το α΄3μηνο

Σε 10,6% ανήλθε το ποσοστό ανεργίας το Α ́ τρίμηνο 2026 ανήλθε

Η Ελλάδα επιταχύνει τη μείωση του χρέους – Έγκριση για πρόωρη αποπληρωμή €6,94 δισ.

Τα διοικητικά συμβούλια των ESM και EFSF ενέκριναν την πρόωρη αποπληρωμή δανείων