ΝΔ και ΚΙΝΑΛ ψήφισαν τη τροπολογία για τις ποινές στους αντιεμβολιαστές γονείς

3 λεπτά ανάγνωση
8 Δεκεμβρίου 2021

Με ευρύτερη πλειοψηφία εγκρίθηκε η τροπολογία που αυστηροποιεί τις κυρώσεις στους γονείς που δεν στέλνουν τα παιδιά τους στο σχολείο, παρότι εκείνα βρίσκονται ακόμα σε ηλικία υποχρεωτικής εκπαίδευσης, ψήφισε η Βουλή.

Η ρύθμιση των υπουργείων Παιδείας & Θρησκευμάτων και Δικαιοσύνης στοχεύει στην αντιμετώπιση των αρνητών γονιών και κηδεμόνων που κρατούν τα παιδια τους μακριά από το σχολείο  διαφωνώντας με τη χρηση μασκας και self test.

Η διάταξη προβλέπει ότι όποιος έχει την επιμέλεια ή την πραγματική φροντίδα του ανηλίκου και παραλείπει την εγγραφή ή την εποπτεία του ως προς την υποχρεωτική φοίτηση (μέχρι και το Γυμνάσιο) τιμωρείται με ποινή φυλάκισης μέχρι δύο έτη και χρηματική ποινή.

Στην επίμαχη ψηφοφορία, εκτός της Νέας Δημοκρατίας, υπέρ της ρύθμισης ψήφισε και το Κίνημα Αλλαγής, ενώ τα υπόλοιπα κόμματα της αντιπολίτευσης καταψήφισαν διαφωνώντας με τον οριζόντιο χαρακτηρα της διάταξης.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ALCO: Στο 23,3% η ΝΔ – “Γκρεμίζονται” Ελληνική Λύση και Πλεύση Ελευθερίας – Στο 10,3% το ΠΑΣΟΚ

Άνοδο μισής μονάδας στην πρόθεση ψήφου επί των εγκύρων (23,3%) δίνει στη

Οι βουλευτές, οι γκρίζες ζώνες και το νέο πολιτικό καταφύγιο

Υπάρχει μια κατηγορία πολιτικών που αυτή την περίοδο κοιμάται και ξυπνά με

Interview: Στο 31,2% η ΝΔ – Στο 3,3% η Κωνσταντοπούλου – Στο 0,6% ο ΣΥΡΙΖΑ

Ελαφρώς διαφοροποιημένη εικόνα σε σχέση με άλλες έρευνες του τελευταίου διαστήματος δίνει