Νέος εκπρόσωπος Τύπου στο ΠΑΣΟΚ ο Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος

2 λεπτά ανάγνωση
26 Ιουνίου 2013

Ο βουλευτής Αρκαδίας Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος είναι από σήμερα ο νέος εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ, αντικαθιστώντας την Φώφη Γεννηματά, η οποία ανέλαβε κυβερνητικά καθήκοντα. Η τοποθέτηση του κ. Κωνσταντινόπουλου ήταν αναμενόμενη, αφού η κ. Γεννηματά είχε αποφασίσει να συμμετάσχει στην κυβέρνηση.

Έτσι, έπαψε να υφίσταται η πρώτη εκκρεμότητα που δημιουργήθηκε από τον σχηματισμό της δικομματικής κυβέρνησης. Στη συνέχεια, αναμένεται να αντικατασταθούν ο γραμματέας της ΚΟ του Κινήματος, Γιάννης Μανιάτης, οι κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι, Μιχάλης Χρυσοχοϊδης και Εύη Χριστοφιλοπούλου και ο αντιπροέδρος της Βουλής, Λεωνίδας Γρηγοράκος. Επίσης, αναμένεται και αναδιάρθρωση στους Κοινοβουλευτικούς Τομείς Εργασίας (ΚΤΕ).

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Με εξυπνάδες δεν πέφτουν οι τιμές: ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ στο ίδιο έργο ξανά

Το ΠΑΣΟΚ είδε την πλατφόρμα posokanei και έτρεξε να τη βαφτίσει «πόσο

Ν. Ανδρουλάκης: «Διεκδικούμε τη νίκη στις εκλογές»

Ο Νίκος Ανδρουλάκης έστειλε καθαρό πολιτικό μήνυμα για τον στόχο του ΠΑΣΟΚ

Real Polls: Στο 28,3% η ΝΔ – Κάτω από το 10% το ΠΑΣΟΚ – Εκτός Βουλής ο ΣΥΡΙΖΑ με 1,2%

Στις 6,9 μονάδες κατέγραψε η Real Polls το προβάδισμα της ΝΔ στην