Nikkei: Πάνω από τις 21.000 μονάδες για πρώτη φορά από το 1996

1 λεπτό ανάγνωση
13 Οκτωβρίου 2017

Με μικρά κέρδη κινήθηκαν τα ασιατικά χρηματιστήρια την Παρασκευή με τον ιαπωνικό Nikkei να ξεπερνά το επίπεδο των 21.000 μονάδων για πρώτη φορά από το 1996.

Ο ιαπωνικός δείκτης ενισχύθηκε σε ποσοστό 1% στις 21.155 μονάδες, σημειώνοντας νέα υψηλά 21 ετών παρά την άνοδο του γεν. Στο Χονγκ Κονγκ ο δείκτης Hang Seng σημείωσε μικρά κέρδη 0,05%.  

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ασιατικά χρηματιστήρια: Πτώση σε Nikkei, Topix και Kospi λόγω Ιράν

Οι ασιατικές αγορές χάνουν έδαφος την Παρασκευή.

Ανοδικά οι αγορές της Ασίας με ώθηση από τη Μέση Ανατολή

Ισχυρά κέρδη καταγράφουν την Παρασκευή τα ασιατικά χρηματιστήρια. Οι επενδυτές επέστρεψαν στο

Ασία: Ιστορικό ράλι για Nikkei και Taiex με φόντο πιθανή συμφωνία ΗΠΑ – Ιράν

Ισχυρό ανοδικό ξέσπασμα καταγράφουν οι αγορές της Ασίας, με τον ιαπωνικό Nikkei