Ντάισελμπλουμ: Είναι ωραία που βρίσκομαι στην Ελλάδα – H χώρα ανακάμπτει

1 λεπτό ανάγνωση
1 Απριλίου 2014

Ξεκίνησε σε θετικό κλίμα στο Ζάππειο η συνεδρίαση του Eurogroup. Τα δύο θέματα που κυριαρχούν στην ατζέντα είναι το χρονοδιάγραμμα για τις δόσεις και η αξιολόγηση της Τρόικας, ενώ ο υπουργός Οικονομικών κ. Γ. Στουρνάρας, προσερχόμενος στη συνεδρίαση, δήλωσε ότι το κύριο θέμα της συζήτησης του Ecofin θα είναι η τραπεζική ενοποίηση.

Ο πρόεδρος του Eurogroup κ. Γ. Νταισελμπλουμ σημείωσε ότι σήμερα οι υπουργοί Οικονομικών της Ευρώπης θα ακούσουν την τρόικα. ” Ελπίζουμε να έχουμε θετικό αποτέλεσματα…” πρόσθεσε ο κ. Νταισελμπλουμ. “Είναι ωραία που είμαι στην Ελλάδα, η οποία ανακάμπτει και ενώ παρουσιάζει πρωτογενές πλεόνασμα…”
 

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από τα μνημόνια και το «μαύρο πρόβατο» της ΕΕ… στην ανάπτυξη

Η Ελλάδα, από «μαύρο πρόβατο» της ΕΕ στα μνημόνια, εξελίχθηκε σε παράδειγμα

Η Ελλάδα επιταχύνει τη μείωση του χρέους – Έγκριση για πρόωρη αποπληρωμή €6,94 δισ.

Τα διοικητικά συμβούλια των ESM και EFSF ενέκριναν την πρόωρη αποπληρωμή δανείων

Εκτινάχθηκε το κόστος δανεισμού – Πιέσεις σε ΗΠΑ, Ευρώπη και Ιαπωνία

Ισχυρές πιέσεις καταγράφονται στις διεθνείς αγορές ομολόγων.