Ντομπρόβσκις: Από τo Φεβρουάριο η εκταμίευση κερδών από τα ελληνικά ομόλογα

2 λεπτά ανάγνωση
21 Νοεμβρίου 2018

Η εκταμίευση της δόσης από τις επιστροφές των κερδών των ελληνικών ομολόγων που διακρατούν οι ευρωπαϊκές κεντρικές τράπεζες (ΑΝFAs – SMPs) δεν μπορεί να γίνει πριν από το Φεβρουάριο του 2019, διευκρίνισε σήμερα ο αντιπρόεδρος της Επιτροπής, Βάλντις Ντομπρόβσκις, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στις Βρυξέλλες, διαψεύδοντας ουσιαστικά χθεσινό τηλεγράφημα του Reuters.

Ο Β. Ντομπρόβσκις είπε ότι οι δόσεις προς την Ελλάδα αποδεσμεύονται μετά από 6 μήνες τουλάχιστον και δεδομένου ότι η τελευταία δόση αποδεσμεύτηκε τον Αύγουστο, η επόμενη δεν μπορεί να αποδεσμευτεί πριν το Φεβρουάριο. Ο αντιπρόεδρος της Επιτροπής υπογράμμισε, ωστόσο, ότι η ενεργοποίηση των μέτρων για το χρέος, όπως είναι η επιστροφή των κερδών των ελληνικών ομολόγων, γίνεται μετά από τη θετική αξιολόγηση της έκθεσης ενισχυμένης εποπτείας όσον αφορά τους δημοσιονομικούς στόχους και την εφαρμογή των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Π. Μαρινάκης: «Ακούω βερεσέ όσα λέει ο Τσίπρας – Έβαλε πάνω από τριάντα νέους φόρους»

Η δήλωση του Π. Μαρινάκη βάζει ξανά τον Αλέξη Τσίπρα απέναντι στο

Από τα μνημόνια και το «μαύρο πρόβατο» της ΕΕ… στην ανάπτυξη

Η Ελλάδα, από «μαύρο πρόβατο» της ΕΕ στα μνημόνια, εξελίχθηκε σε παράδειγμα

Επενδύσεις και κατανάλωση κράτησαν ψηλά την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας – Στο 2% η ανάπτυξη

Η ελληνική οικονομία διατήρησε τη θετική της δυναμική κατά το πρώτο τρίμηνο