Ο Οδ. Κωνσταντινόπουλος παραιτείται από βουλευτής και παραδίδει την έδρα στο ΠΑΣΟΚ μετά την διαγραφή του

1 λεπτό ανάγνωση
13 Μαρτίου 2026
Please go to your Post editor » Post Settings » Post Formats tab below your editor to enter video URL.

Ο Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος αποφάσισε να παραιτηθεί από βουλευτής και να επιστρέψει την έδρα στο κόμμα.

Την απόφασή του αυτή ανακοίνωσε ο ίδιος πριν από λίγο με SMS που απέστειλε στην ομαδική συνομιλία της ΚΟ του ΠΑΣΟΚ με παραλήπτη τον πρόεδρο Νίκο Ανδρουλάκη αιφνιδιάζοντάς τον, όπως και όλους τους βουλευτές.

Το μήνυμά του:

«Σε όλη μου τη θητεία, είχα τις θέσεις μου και τις απόψεις μου, αλλά συντασσόμουν πάντα με την πλειοψηφία του κόμματός μου» γράφει με νόημα.


Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Π. Παππάς για Α. Τσίπρα: «Είναι ο ολετήρας της Αριστεράς – Δεν έχει μάθει από τα λάθη του»

Ο Πέτρος Παππάς επιτέθηκε σκληρά στον Αλέξη Τσίπρα. Τον χαρακτήρισε «ολετήρα της

ALCO: Στο 23,3% η ΝΔ – “Γκρεμίζονται” Ελληνική Λύση και Πλεύση Ελευθερίας – Στο 10,3% το ΠΑΣΟΚ

Άνοδο μισής μονάδας στην πρόθεση ψήφου επί των εγκύρων (23,3%) δίνει στη

Ανδρουλάκης κατά Μητσοτάκη, κατά Τσίπρα, κατά ΠΑΣΟΚ

«Ανδρουλάκης μαινόμενος»! (κατά του Μητσοτάκη, κατά του Τσίπρα, κατά της συνεργασίας με