ΟΗΕ: ΗΠΑ & Ισραήλ καταψήφισαν την πρόταση για άρση του εμπάργκο στην Κούβα

1 λεπτό ανάγνωση
1 Νοεμβρίου 2017

Η Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών υιοθέτησε σήμερα, όπως κάθε χρονιά από το 1991, ένα μη δεσμευτικό ψήφισμα με το οποίο ζητείται από τις ΗΠΑ να άρουν το οικονομικό εμπάργκο σε βάρος της Κούβας.

Το ψήφισμα εγκρίθηκε από 191 χώρες και μόλις δύο ψήφισαν κατά, οι ΗΠΑ και το Ισραήλ. Πέρσι, η Ουάσινγκτον απείχε από την ψηφοφορία αυτή, για πρώτη φορά μετά από 25 χρόνια, μετά την ιστορική προσέγγιση των δύο χωρών, το 2014.

Οι ΗΠΑ είχαν ανακοινώσει από χθες ότι θα καταψήφιζαν την απόφαση αυτή, καθώς ζητούν να επιτευχθεί πρώτα «δημοκρατική πρόοδος» στην Κούβα.
 

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο ρόλος της ενέργειας στον επίμονα υψηλό πληθωρισμό της Ελλάδας

Η πρόσφατη συμφωνία μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν, η οποία αναμένεται να συμβάλει

Το Ιράν ανταποδίδει πλήγματα των ΗΠΑ σε αντίποινα για την κατάρριψη ελικοπτέρου

Οι ένοπλες δυνάμεις του Ιράν ανακοίνωσαν σήμερα ότι στοχοποίησαν αμερικανικές βάσεις στον

Μ. Καρυστιανού: «Το όνειρο μου είναι βρεθώ σε debate με τον κ. Μητσοτάκη»

Η Μαρία Καρυστιανού δήλωσε ότι θα επιθυμούσε να βρεθεί σε debate με