Γ. Οικονόμου: Αναστέλλεται από 15/4 το πρόστιμο για τους ανεμβολίαστους άνω των 60 ετών

1 λεπτό ανάγνωση
14 Απριλίου 2022

Αναστέλλεται από τις 15 Απριλίου το πρόστιμο για τους ανεμβολίαστους άνω των 60 ετών, όπως τόνισε κατά την καθιερωμένη ενημέρωση των πολιτικών συντακτών ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου.

Παράλληλα, μίλησε για την κάρτα εργασίας που θα ισχύσει από τον Ιούνιο και «θα προστατεύει ωράριο εργασίας και υπερωρίες», για τον μετασχηματισμό του ΟΑΕΔ, τις συντάξεις fast track αλλά και την στεγαστική πολιτική υπέρ των νέων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στο πλευρό του πιο αδύναμου…

Κάθε άνθρωπος -εφόσον έχει τη δυνατότητα της λεκτική επικοινωνίας- μπορεί να μιλήσει

Κατάληψη θέσης στάθμευσης με εμπόδια: Διοικητικό πρόστιμο 350€ προβλέπει ο Νέος ΚΟΚ

Η αυθαίρετη «δέσμευση» θέσης στάθμευσης με καρέκλες, κώνους, καφάσια ή άλλα αντικείμενα

Ο ΟΠΕΚΕΠΕ δεν ήταν η εξαίρεση, αλλά ο κανόνας!

Το σκάνδαλο στον ΟΠΕΚΕΠΕ δεν είναι ένα μεμονωμένο περιστατικό διαφθοράς. Είναι χαρακτηριστικό