Ολοκληρώθηκε η ψηφοφορία στη Βουλή: Αίρεται η ασυλία των 13 βουλευτών της ΝΔ

2 λεπτά ανάγνωση
22 Απριλίου 2026

Με ευρύτατη πλειοψηφία και χωρίς ομαδικές διαφοροποιήσεις εγκρίθηκε από την Ολομέλεια της Βουλής το αίτημα άρσης ασυλίας 13 βουλευτών.

Τα ονόματα των οποίων αναφέρονται στις δύο νέες δικογραφίες της ευρωπαϊκής εισαγγελίας για την υπόθεση των ΟΠΕΚΕΠΕ.

Στην ονομαστική ψηφοφορία συμμετείχαν 288 βουλευτές (απουσίαζαν 9) ενώ για κάθε μία από τις 13 περιπτώσεις το αποτέλεσμα έχει ως εξής:

Για την υπόθεση των:

– Κ. Παπακώστα: υπέρ της άρσης ασυλίας 287 κατά 1

– Κ. Καραμανλής: υπέρ 286 κατά 2

– Ι. Κεφαλογιάννη: υπέρ 286 κατά 2

– Ν. Μηταράκης: υπέρ 286 κατά 2

– Κ. Τσιάρας: υπέρ 285 κατά 2

– Κ. Σκρέκας: υπέρ 286 κατά 2

– Δ. Βαρτζόπουλος: 286 κατά 2

– Μ. Σενετάκης: υπέρ 286 κατά 2

– Λ. Βασιλειάδης: υπέρ 286 κατά 2

– Χρ. Μπουκώρος: υπέρ 286 κατά 2

– Θ. Λεονταρίδης: υπέρ 286 κατά 2

– Χαρ. Αθανασίου: υπέρ 285 κατά 2 παρών 1

– Τ. Χατζηβασιλείου: υπέρ 286 κατά 2

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ALCO: Στο 23,3% η ΝΔ – “Γκρεμίζονται” Ελληνική Λύση και Πλεύση Ελευθερίας – Στο 10,3% το ΠΑΣΟΚ

Άνοδο μισής μονάδας στην πρόθεση ψήφου επί των εγκύρων (23,3%) δίνει στη

Οι βουλευτές, οι γκρίζες ζώνες και το νέο πολιτικό καταφύγιο

Υπάρχει μια κατηγορία πολιτικών που αυτή την περίοδο κοιμάται και ξυπνά με

ΟΠΕΚΕΠΕ: Τρεις στη φυλακή και 11 ελεύθεροι με όρους για παράνομες επιδοτήσεις

Με την απόφαση προσωρινής κράτησης τριών κατηγορουμένων ολοκληρώθηκαν αργά χθες το βράδυ