Παραιτήθηκε ο διευθυντής Επικοινωνίας του Λευκού Οίκου

1 λεπτό ανάγνωση
8 Μαρτίου 2019

Την παραίτηση του Μπιλ Σάιν από τη θέση του διευθυντή Επικοινωνίας του Λευκού Οίκου ανακοίνωσε η αμερικανική κυβέρνηση.

«Ο Μπιλ συνεχίζει να στηρίζει τον πρόεδρο Τραμπ και το πρόγραμμά του και θα έχει καθήκοντα συμβούλου στην προεκλογική εκστρατεία του 2020 για την επανεκλογή του», ανέφερε σε δήλωσή της η εκπρόσωπος του Αμερικανού προέδρου, Σάρα Σάντερς.

Υπενθυμίζεται ότι ο Σάιν, πριν αναλάβει το κυβερνητικό αξίωμα, υπήρξε επικεφαλής του δικτύου Fox News.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο ρόλος της ενέργειας στον επίμονα υψηλό πληθωρισμό της Ελλάδας

Η πρόσφατη συμφωνία μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν, η οποία αναμένεται να συμβάλει

Το Ιράν ανταποδίδει πλήγματα των ΗΠΑ σε αντίποινα για την κατάρριψη ελικοπτέρου

Οι ένοπλες δυνάμεις του Ιράν ανακοίνωσαν σήμερα ότι στοχοποίησαν αμερικανικές βάσεις στον

Το Ιράν διακόπτει την ανταλλαγή μηνυμάτων με τις ΗΠΑ

Το ιρανικό πρακτορείο ειδήσεων Tasnim μετέδωσε ότι η διαπραγματευτική ομάδα του Ιράν