Πιέσεις στην Ασία λόγω Nasdaq

1 λεπτό ανάγνωση
14 Ιανουαρίου 2022

Υποχωρούν τα ασιατικά χρηματιστήρια την Παρασκευή μετά τις χθεσινές απώλειες στη Wall Street με αρνητικό πρωταγωνιστή τον δείκτη Nasdaq. 

Ειδικότερα, ο ιαπωνικός δείκτης Nikkei 225 υποχωρεί σε ποσοστό 1,3% στις 28.124,28 μονάδες, ενώ ο ευρύτερος Topix χάνει 1,4%.

Στο Χονγκ Κονγκ ο δείκτης Hang Seng σημειώνει πτώση 0,4%, ενώ στην ηπειρωτική Κίνα ο Shanghai composite χάνει 017% και ο Shenzhen υποχωρεί 0,2%.

Ο Kospi της Νότιας Κορέας υποχωρεί 1,35%, μετά την απόφαση της κεντρικής τράπεζας της χώρας να αυξήσει το επιτόκιο της κατά 25 μονάδες βάσης στο 1,25%. Αυτό είναι το υψηλότερο επίπεδο από τον Μάρτιο του 2020.

Στην Αυστραλία ο ASX 200 υποχώρησε 1,1%.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ασιατικά χρηματιστήρια: Πτώση σε Nikkei, Topix και Kospi λόγω Ιράν

Οι ασιατικές αγορές χάνουν έδαφος την Παρασκευή.

Ανοδικά οι αγορές της Ασίας με ώθηση από τη Μέση Ανατολή

Ισχυρά κέρδη καταγράφουν την Παρασκευή τα ασιατικά χρηματιστήρια. Οι επενδυτές επέστρεψαν στο

Wall Street: Νέα ιστορικά υψηλά για Dow Jones και Nasdaq – 9η συνεχόμενη ανοδική εβδομάδα για τον S&P 500

Η αμερικανική χρηματιστηριακή αγορά συνεχίζει την ανοδική της πορεία.