Ψηφίστηκε επί της αρχής το πολυνομοσχέδιο

1 λεπτό ανάγνωση
17 Ιουλίου 2013

Υπερψηφίστηκε επί της αρχής, με τις ψήφους των βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ, στην Ολομέλεια της Βουλής το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών.

Κατά την έναρξη της σημερινής συνεδρίασης ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Κυριάκος Μητσοτάκης, προανήγγειλε και νέες αλλαγές στο νομοσχέδιο μετά από τις σχετικές παρατηρήσεις βουλευτών.

Η συζήτηση συνεχίζεται και θα ολοκληρωθεί με τη σχετική ψηφοφορία επί των άρθρων.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Με εξυπνάδες δεν πέφτουν οι τιμές: ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ στο ίδιο έργο ξανά

Το ΠΑΣΟΚ είδε την πλατφόρμα posokanei και έτρεξε να τη βαφτίσει «πόσο

Ν. Ανδρουλάκης: «Διεκδικούμε τη νίκη στις εκλογές»

Ο Νίκος Ανδρουλάκης έστειλε καθαρό πολιτικό μήνυμα για τον στόχο του ΠΑΣΟΚ

Real Polls: Στο 28,3% η ΝΔ – Κάτω από το 10% το ΠΑΣΟΚ – Εκτός Βουλής ο ΣΥΡΙΖΑ με 1,2%

Στις 6,9 μονάδες κατέγραψε η Real Polls το προβάδισμα της ΝΔ στην