Ρέγκλινγκ: Η Ελλάδα εξοικονομεί €8 δισ. από τους επωφελείς όρους δανεισμού

1 λεπτό ανάγνωση
9 Ιουνίου 2016

«Περί τα 8 δισεκ. ευρώ εξοικονομούνται ετησίως στην Ελλάδα από τους επωφελείς όρους δανεισμού από το ευρωσύστημα» επισήμανε την Πέμπτη ο επικεφαλής του μόνιμου μηχανισμού στήριξης (ESM) Κλαους Ρεγκλινγκ μιλώντας σε οικονομικό φόρουμ στις Βρυξέλλες.

«Η Ελλάδα δέχεται μια πρωτοφανή αλληλεγγύη από τους εταίρους της από τα οποία κερδίζει 8 δισ. ευρώ το χρόνο, ή 4% του ΑΕΠ της, λόγω των χαμηλών επιτοκίων» τόνισε.

 

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Π. Μαρινάκης: «Ακούω βερεσέ όσα λέει ο Τσίπρας – Έβαλε πάνω από τριάντα νέους φόρους»

Η δήλωση του Π. Μαρινάκη βάζει ξανά τον Αλέξη Τσίπρα απέναντι στο

Επενδύσεις και κατανάλωση κράτησαν ψηλά την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας – Στο 2% η ανάπτυξη

Η ελληνική οικονομία διατήρησε τη θετική της δυναμική κατά το πρώτο τρίμηνο

Κ. Βελόπουλος: «Εμείς θα κάνουμε €500 αύξηση στους μισθούς, συντάξεις, δώρα»

Ο Κυριάκος Βελόπουλος υποστήριξε ότι μια κυβέρνηση της Ελληνικής Λύσης θα προχωρούσε