Ρέγκλινγκ: Η Ελλάδα πρέπει να εμμείνει στη μεταρρυθμιστική ατζέντα ως το τέλος του προγράμματος

3 λεπτά ανάγνωση
8 Σεπτεμβρίου 2017

Η επιτυχής έκδοση ομολόγου από την Ελλάδα τον Ιούλιο αποτελεί μία πρώτη ένδειξη ότι οι επενδυτές αναγνωρίζουν τις μεταρρυθμιστικές προσπάθειές της, δήλωσε ο γενικός διευθυντής του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας (ΕΜΣ), σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Hessische / Niedersächsische Allgemeine (ΗΝΑ) Κλάους Ρέγκλινγκ. Παράλληλα, εξέφρασε την πεποίθησή του ότι η χώρα θα μπορεί να χρηματοδοτείται από τις αγορές, αν συνεχίσει τις μεταρρυθμίσεις.

Απαντώντας στην ερώτηση πότε θα είναι η Ελλάδα σε θέση να επιστρέψει στην αγορά κεφαλαίων, ο Ρέγκλινγκ δήλωσε: “Η Ελλάδα έχει ήδη εκδώσει επιτυχώς ένα πρώτο ομόλογο τον Ιούλιο. Αυτό ήταν μία πρώτη ένδειξη ότι οι επενδυτές αναγνωρίζουν τις μεταρρυθμιστικές προσπάθειες. Εάν η κυβέρνηση εμμείνει στη μεταρρυθμιστική ατζέντα έως το τέλος του προγράμματος του ΕΜΣ και μετά, τότε είμαι πεπεισμένος ότι θα αφήσει πίσω την κρίση και θα μπορεί να χρηματοδοτείται και πάλι από την αγορά – όπως οι άλλες χώρες που ήταν σε πρόγραμμα, η Ιρλανδία, η Πορτογαλία, η Ισπανία και η Κύπρος”.

 

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Π. Μαρινάκης: «Ακούω βερεσέ όσα λέει ο Τσίπρας – Έβαλε πάνω από τριάντα νέους φόρους»

Η δήλωση του Π. Μαρινάκη βάζει ξανά τον Αλέξη Τσίπρα απέναντι στο

Από τα μνημόνια και το «μαύρο πρόβατο» της ΕΕ… στην ανάπτυξη

Η Ελλάδα, από «μαύρο πρόβατο» της ΕΕ στα μνημόνια, εξελίχθηκε σε παράδειγμα

Επενδύσεις και κατανάλωση κράτησαν ψηλά την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας – Στο 2% η ανάπτυξη

Η ελληνική οικονομία διατήρησε τη θετική της δυναμική κατά το πρώτο τρίμηνο