Ρέγκλινγκ: Σημαντικός εταίρος το ΔΝΤ

2 λεπτά ανάγνωση
27 Απριλίου 2016

Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) αποτελεί ένα σημαντικό εταίρο του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας (ESM), υποστήριξε ο επικεφαλής του Μηχανισμού, Κλάους Ρέγκλινγκ, κατά τη διάρκεια ομιλίας του σε συνέδριο στο Βερολίνο.

«Η εμπειρία του ΔΝΤ είναι πολύ σημαντική» τόνισε και εξήρε τη συνεισφορά του Ταμείου στο έργο του ESM. «Στόχος των προγραμμάτων του ESM είναι να καταστούν οι εθνικές οικονομίες πιο ανταγωνιστικές και οι δημοσιονομικές πολιτικές πιο βιώσιμες» εξήγησε στη συνέχεια.

«Ο ESM αποτελεί ένα μέρος της απάντησης στην κρίση» συνέχισε και επισήμανε ότι η επιτυχία θα επέλθει μόνο εφόσον μεταρρυθμιστεί στο σύνολό της, η ευρωπαϊκή οικονομία.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Π. Μαρινάκης: «Ακούω βερεσέ όσα λέει ο Τσίπρας – Έβαλε πάνω από τριάντα νέους φόρους»

Η δήλωση του Π. Μαρινάκη βάζει ξανά τον Αλέξη Τσίπρα απέναντι στο

Γιατί η ΕΚΤ θα αυξήσει και άλλο τα επιτόκια φέτος

Η αύξηση των επιτοκίων στην οποία προχώρησε η Ευρωπαϊκή Κεντρική δεν θα

Από τα μνημόνια και το «μαύρο πρόβατο» της ΕΕ… στην ανάπτυξη

Η Ελλάδα, από «μαύρο πρόβατο» της ΕΕ στα μνημόνια, εξελίχθηκε σε παράδειγμα