Σ. Δαννέλης: Δεν είναι κακό να γίνει μια ΜΚΟ υπεύθυνη για τη διδασκαλία της “μακεδονικής” γλώσσας

1 λεπτό ανάγνωση
11 Δεκεμβρίου 2018

H “Συμφωνία των Πρεσπών βάζει τέλος στον αλυτρωτισμό”, εκτίμησε ο βουλευτής του Ποταμιού, Σπύρος Δαννέλης.

Μιλώντας στον ΑΝΤ1 για το ζήτημα της “μακεδονικής γλώσσας” που έθεσε προ ημερών ο Ζόραν Ζάεφ, είπε πως “δεν είναι κακό να γίνει μία ΜΚΟ υπεύθυνη για τη διδασκαλία της”.

Αναφερόμενος, τέλος, για το ζήτημα της ψήφισης της Συμφωνίας, είπε πως η συνείδησή του του επιβάλει να βάλει μπροστά το εθνικό συμφέρον και να ψηφίσει υπέρ, όπως άλλωστε είχε αρχικά χαραχθεί η κομματική γραμμή. “Δεν συντρέχουν λόγοι να αλλάξει στάση το Ποτάμι”, κατέληξε.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένταλμα σύλληψης για τον Δ. Αβραμόπουλο – «Έχω δηλώσει στο Πόθεν Έσχες τις αμοιβές μου από τη ΜΚΟ», απαντά

Ένταλμα σύλληψης για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο για αμοιβή που έλαβε 70.000€

Σχολικές απουσίες, διαρροές και η χρόνια αδιαφορία για το επίσημο σύστημα εκπαίδευσης στην Ελλάδα

Ο τρόπος με τον οποίο βλέπουμε και αλληλεπιδρούμε με το επίσημο σύστημα

Politico: Επείγουσα έρευνα της Κομισιόν για τις σχέσεις Αβραμόπουλου με το Qatargate!

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στις Βρυξέλλες για το πολύκροτο σκάνδαλο του Qatargate. Το Politico μετέδωσε ότι