Σε ρυθμούς… FED οι ασιατικοί δείκτες

2 λεπτά ανάγνωση
18 Σεπτεμβρίου 2013

Για ακόμα μια μέρα οι ασιατικοί δείκτες κινούνται σε ρυθμούς Fed, με τους επενδυτές να στρέφουν το ενδιαφέρον του στη συνεδρίαση της νομισματικής πολιτικής της ομοσπονδιακής τράπεζας των ΗΠΑ, αναμένοντας να δουν αν θα υπάρξει περιορισμός του προγράμματος αγοράς αμερικανικών κρατικών ομολόγων, που μέχρι σήμερα ανέρχεται στο ποσό των 85 δισ. δολαρίων το μήνα.

Ο Nikkei έκλεισε με κέρδη 1,35%.

Στην Αυστραλία, ο S&P/ASX 200 υποχωρεί 0,22% ενώ ο Hang Seng παραμένει σταθερός.

Σημειώνεται πως ο Kospi θα παραμείνει κλειστός μέχρι το τέλος της εβδομάδας λόγω αργίας στην Ν. Κορέα.

Η υποχώρηση του γεν έναντι του δολαρίου έδωσε πάτημα για άνοδο στις εξαγωγικές επιχειρήσεις της Ιαπωνίας, ενώ στο θετικό κλίμα που επικράτησε στο Τόκιο συνέβαλαν και τα κέρδή που κατέγραψε η Wall χθες το βράδυ.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιεν: Στο όριο νέου χαμηλού 40 ετών – Η Ιαπωνία απειλεί με παρέμβαση

Το ιαπωνικό γιεν κινείται κοντά στα χαμηλότερα επίπεδα από το 1986.

Fed: Σταθερά τα επιτόκια στο 3,5% – 3,75% – Το μήνυμα προς τις αγορές

Η Fed κράτησε αμετάβλητα τα επιτόκια στο εύρος 3,5% έως 3,75%.

ΗΠΑ – Ιράν: Τί σημαίνει η συμφωνία για την παγκόσμια οικονομία

Η προκαταρκτική συμφωνία ΗΠΑ – Ιράν αλλάζει άμεσα το κλίμα στην παγκόσμια