Σε συναγερμό η ΕΛ.ΑΣ. υπό το φόβο αντιποίνων για τη δολοφονία Σουλεϊμανί

1 λεπτό ανάγνωση
4 Ιανουαρίου 2020

Συναγερμός έχει σημάνει και στις ελληνικές αρχές μετά τη δολοφονία του Ιρανού στρατηγού Κασέμ Σουλεϊμανί από τις ΗΠΑ και την κλιμάκωση της έντασης στη Μέση Ανατολή, αναφέρει το skai.gr.

Η ΕΛ.ΑΣ. σύμφωνα με πληροφορίες του ΣΚΑΪ, αποφάσισε να ενισχύσει τη φύλαξη της Αμερικανικής πρεσβείας στη Βασιλίσσης Σοφίας αλλά και της Ισραηλινής Πρεσβείας στην Κηφισίας.

 

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Interview: Στο 31,2% η ΝΔ – Στο 3,3% η Κωνσταντοπούλου – Στο 0,6% ο ΣΥΡΙΖΑ

Ελαφρώς διαφοροποιημένη εικόνα σε σχέση με άλλες έρευνες του τελευταίου διαστήματος δίνει

Marc: Στο 30,8% η ΝΔ – 2ος ο Τσίπρας – “Γκρεμίζονται” ΚΚΕ – Πλεύση Ελευθερίας – Ελληνική Λύση

H μεγάλη ανατροπή στον χώρο της αντιπολίτευσης καταγράφει η πρώτη μέτρηση της

Metron Analysis: Στο 28,5% η ΝΔ, δεύτερη η ΕΛ.Α.Σ. με 15,2% – Κυριαρχία Μητσοτάκη – ο ΣΥΡΙΖΑ εκτός Βουλής

Την κυριαρχία της ΝΔ και τον περαιτέρω κατακερματισμό της αντιπολίτευσης με το