Σε υψηλό μήνα ο Nikkei

1 λεπτό ανάγνωση
28 Ιανουαρίου 2015

Σε νέο υψηλό ενός μηνός σκαρφάλωσαν οι ιαπωνικές μετοχές την Τετάρτη, καθώς οι προσδοκίες για ισχυρά εταιρικά αποτελέσματα και η εξασθένηση του γιεν τόνωσαν το επενδυτικό κλίμα.

Ο Nikkei ενισχύθηκε κατά 0,2% στις 17.795,73 μονάδες, κλείνοντας στο υψηλότερο επίπεδο από τις 29 Δεκεμβρίου. Χθες, είχε καταγράψει άνοδο 1,7%.

Με άνοδο 0,3% στις 1.429,92 μονάδες έκλεισε και ο ευρύτερος δείκτης Topix, ενώ ο JPX-Nikkei Index 400 ενισχύθηκε κατά 0,1% στις 12.969,74 μονάδες.

Στο ταμπλό, η μετοχή της Sony σημείωσε άνοδο 2,7%, στον απόηχο δημοσιεύματος του Reuters, σύμφωνα με το οποίο η εταιρεία σχεδιάζει να περικόψει περίπου 1.000 θέσεις εργασίας στη μονάδα smartphone.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ασιατικά χρηματιστήρια: Πτώση σε Nikkei, Topix και Kospi λόγω Ιράν

Οι ασιατικές αγορές χάνουν έδαφος την Παρασκευή.

Ανοδικά οι αγορές της Ασίας με ώθηση από τη Μέση Ανατολή

Ισχυρά κέρδη καταγράφουν την Παρασκευή τα ασιατικά χρηματιστήρια. Οι επενδυτές επέστρεψαν στο

Ασία: Ιστορικό ράλι για Nikkei και Taiex με φόντο πιθανή συμφωνία ΗΠΑ – Ιράν

Ισχυρό ανοδικό ξέσπασμα καταγράφουν οι αγορές της Ασίας, με τον ιαπωνικό Nikkei