Σόιμπλε: Θα σεβαστούμε τη ψήφο των Αμερικανών

1 λεπτό ανάγνωση
18 Νοεμβρίου 2016

Διαβεβαιώσεις για τη συνεργασία του Βερολίνου με την κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ, έδωσε σήμερα ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας, Βόλφγκανγκ Σόιμπλε.

«Πρέπει να σεβαστούμε την ψήφο των Αμερικανών και να εργαστούμε από κοινού, με τη νέα κυβέρνηση» δήλωσε, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Sueddeutsche Zeitung».

Ερωτηθείς για τον νέο υπουργό Οικονομικών των ΗΠΑ, ο οποίος εικάζεται πως θα είναι ο Στίβεν Μνοσίν, ξεκαθάρισε ότι ο ίδιος θα συνεργαστεί ανεξάρτητα του ποιος θα είναι απέναντί του.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο ρόλος της ενέργειας στον επίμονα υψηλό πληθωρισμό της Ελλάδας

Η πρόσφατη συμφωνία μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν, η οποία αναμένεται να συμβάλει

Οι βουλευτές, οι γκρίζες ζώνες και το νέο πολιτικό καταφύγιο

Υπάρχει μια κατηγορία πολιτικών που αυτή την περίοδο κοιμάται και ξυπνά με

Το Ιράν ανταποδίδει πλήγματα των ΗΠΑ σε αντίποινα για την κατάρριψη ελικοπτέρου

Οι ένοπλες δυνάμεις του Ιράν ανακοίνωσαν σήμερα ότι στοχοποίησαν αμερικανικές βάσεις στον