Σταθεροποιητικά κινήθηκαν οι ιαπωνικές μετοχές

1 λεπτό ανάγνωση
20 Νοεμβρίου 2014

Σταθεροποιητικά κινήθηκαν οι ιαπωνικές μετοχές στη συνεδρίαση της Πέμπτης, καθώς το εξασθενημένο γιεν έδωσε μεν ώθηση στο επενδυτικό κλίμα, αλλά υπήρξαν ρευστοποιήσεις σε μετοχές που ενισχύθηκαν πρόσφατα, όπως η SoftBank.

Ο Nikkei σημείωσε άνοδο 0,1% και έκλεισε στις 17.300,86 μονάδες – κοντά στο υψηλό επταετίας στο οποίο είχε σκαρφαλώσει την προηγούμενη εβδομάδα.

Κέρδη 0,1% στις 1.397,64 μονάδες κατέγραψε και ο ευρύτερος δείκτης Topix, παραμένοντας κοντά στο υψηλό οκταετίας της Τετάρτης, ενώ ο JPX-Nikkei Index 400 ενισχύθηκε επίσης 0,1% στις 12.761,84 μονάδες.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ασιατικά χρηματιστήρια: Πτώση σε Nikkei, Topix και Kospi λόγω Ιράν

Οι ασιατικές αγορές χάνουν έδαφος την Παρασκευή.

Ανοδικά οι αγορές της Ασίας με ώθηση από τη Μέση Ανατολή

Ισχυρά κέρδη καταγράφουν την Παρασκευή τα ασιατικά χρηματιστήρια. Οι επενδυτές επέστρεψαν στο

Ασία: Ιστορικό ράλι για Nikkei και Taiex με φόντο πιθανή συμφωνία ΗΠΑ – Ιράν

Ισχυρό ανοδικό ξέσπασμα καταγράφουν οι αγορές της Ασίας, με τον ιαπωνικό Nikkei