Στις 20.133,90 μονάδες ο Nikkei με άνοδο 1,1%

1 λεπτό ανάγνωση
22 Απριλίου 2015

Στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 15 ετών σκαρφάλωσε εκ νέου σήμερα ο δείκτης Nikkei στο Τόκιο, καθώς ξένοι επενδυτές στράφηκαν σε τίτλους του χρηματοοικονομικού κλάδου και σε άλλες μετοχές υψηλής κεφαλαιοποίησης.

Συγκεκριμένα, ο Nikkei ενισχύθηκε κατά 1,1% και διαμορφώθηκε στις 20.133,90 μονάδες – το υψηλότερο επίπεδο κλεισίματος από τον Απρίλιο του 2000.

Με άνοδο της τάξεως του 0,8% στις 1.621,79 μονάδες έκλεισε και ο ευρύτερος δείκτης Topix, φτάνοντας στο υψηλότερο επίπεδο από τον Νοέμβριο του 2007. Ο όγκος των συναλλαγών ήταν ο μεγαλύτερος που έχει καταγραφεί από τις 13 Μαρτίου.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ασιατικά χρηματιστήρια: Πτώση σε Nikkei, Topix και Kospi λόγω Ιράν

Οι ασιατικές αγορές χάνουν έδαφος την Παρασκευή.

Ανοδικά οι αγορές της Ασίας με ώθηση από τη Μέση Ανατολή

Ισχυρά κέρδη καταγράφουν την Παρασκευή τα ασιατικά χρηματιστήρια. Οι επενδυτές επέστρεψαν στο

Ασία: Ιστορικό ράλι για Nikkei και Taiex με φόντο πιθανή συμφωνία ΗΠΑ – Ιράν

Ισχυρό ανοδικό ξέσπασμα καταγράφουν οι αγορές της Ασίας, με τον ιαπωνικό Nikkei