Στο “κόκκινο” η Ευρώπη μετά τις νέες κυρώσεις στην Τεχεράνη από τις ΗΠΑ

1 λεπτό ανάγνωση
10 Ιανουαρίου 2020

Απώλειες στις ευρωαγορές καθώς οι ΗΠΑ επέβαλαν νέες κυρώσεις στην Τεχεράνη παρόλο που φαινόταν να αποκλιμακώνεται η ένταση μεταξύ ΗΠΑ-Ιράν.

Ειδικότερα, ο δείκτης Stoxx 600 υποχώρησε 0,12% στις 419 μονάδες, ο FTSE 100 στο Λονδίνο σημείωσε πτώση 0,14% στις 7.587 μονάδες, ο DAX 30 στη Φρανκφούρτη κινήθηκε οριακά χαμηλότερα 0,09% στις 13.483 μονάδες και ο CAC 40 στο Παρίσι κατέγραψε απώλειες μόλις 0,09% στις 6.037 μονάδες.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο ρόλος της ενέργειας στον επίμονα υψηλό πληθωρισμό της Ελλάδας

Η πρόσφατη συμφωνία μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν, η οποία αναμένεται να συμβάλει

Το Ιράν ανταποδίδει πλήγματα των ΗΠΑ σε αντίποινα για την κατάρριψη ελικοπτέρου

Οι ένοπλες δυνάμεις του Ιράν ανακοίνωσαν σήμερα ότι στοχοποίησαν αμερικανικές βάσεις στον

Το Ιράν διακόπτει την ανταλλαγή μηνυμάτων με τις ΗΠΑ

Το ιρανικό πρακτορείο ειδήσεων Tasnim μετέδωσε ότι η διαπραγματευτική ομάδα του Ιράν