Στο “κόκκινο” κινείται το Χρηματιστήριο Αθηνών

1 λεπτό ανάγνωση
24 Φεβρουαρίου 2017

Στο “κόκκινο” κινείται και σήμερα το χρηματιστήριο Αθηνών, συνεχίζοντας τη συσσώρευση στα τρέχοντα επίπεδα, αναμένοντας τη βελτίωση της ορατότητας.

Ειδικότερα, ο Γενικός Δείκτης καταγράφει απώλειες 0,48% στις 646,38 μονάδες, ενώ ο τζίρος είναι στα 3,5 εκατ. ευρώ και ο όγκος στα 4,8 εκατ. τεμάχια. Απώλειες 0,59% καταγράφει και ο FTSE 25, στις 1.731,32 μονάδες, ενώ ο τραπεζικός δείκτης σημειώνει πτώση 0,90% στις 775,53 μονάδες.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Τρέχει» η χρηματοδότηση των εισηγμένων μέσω του Euronext Athens

Σε τροχιά για ρεκόρ πενταετίας αλλά και πιθανότατα 25ετίας κινείται η χρηματοδότηση

Euronext: Εισαγωγή Νέων Μετοχών της ΔΕΗ

H Διοίκηση της Euronext Athens υποδέχθηκε σήμερα τη Διοίκηση, στελέχη και συνεργάτες

Χρηματιστήριο: Εκρηκτική επιστροφή πάνω από τις 2.300 μονάδες με οδηγό τράπεζες και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Με ισχυρή ανοδική κίνηση και σαφή επιστροφή του αγοραστικού ενδιαφέροντος ολοκλήρωσε τη