Στο πράσινο ο Nikkei

1 λεπτό ανάγνωση
12 Μαρτίου 2021

Στο πράσινο έκλεισε το χρηματιστήριο στο Τόκιο, όπου το κλίμα επηρέασε η επικύρωση από τον αμερικανό πρόεδρο Τζο Μπάντεν του νόμου για το πρόγραμμα δημοσίων δαπανών 1,9 τρισεκ. δολαρίων με σκοπό τη στήριξη της οικονομίας των ΗΠΑ προκειμένου να ανακάμψει από τον αντίκτυπο της πανδημίας του νέου κορονοϊού, που γεννά ελπίδες ευρύτερης ανάκαμψης.

Ο δείκτης Nikkei έκλεισε με άνοδο 506,19 μονάδων (+1,73%), στις 29.717,83 μονάδες.

Ο δείκτης Topix, ενδεικτικός της γενικής τάσης, έκλεισε με άνοδο 16,14 μονάδων (+1,36%), στις 1.951,06 μονάδες.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ασιατικά χρηματιστήρια: Πτώση σε Nikkei, Topix και Kospi λόγω Ιράν

Οι ασιατικές αγορές χάνουν έδαφος την Παρασκευή.

Ανοδικά οι αγορές της Ασίας με ώθηση από τη Μέση Ανατολή

Ισχυρά κέρδη καταγράφουν την Παρασκευή τα ασιατικά χρηματιστήρια. Οι επενδυτές επέστρεψαν στο

Ασία: Ιστορικό ράλι για Nikkei και Taiex με φόντο πιθανή συμφωνία ΗΠΑ – Ιράν

Ισχυρό ανοδικό ξέσπασμα καταγράφουν οι αγορές της Ασίας, με τον ιαπωνικό Nikkei