Συνεχίζεται η άνοδος στο χρυσό μετά από τα μάκρο στις ΗΠΑ

2 λεπτά ανάγνωση
22 Οκτωβρίου 2013

Νέα άνοδο σημειώνει η τιμή του  χρυσού, καθώς τα στοιχεία για την απασχόληση και το ποσοστό ανεργίας στις ΗΠΑ για το Σεπτέμβριο που ανακοινώθηκαν νωρίτερα μέσα στην Τρίτη, ενισχύουν το θετικό κλίμα των τελευταίων ημερών για το πολύτιμο μέταλλο.

Τα συμβόλαια του χρυσού, παράδοσης Δεκεμβρίου ανεβαίνουν άνω  του 1% στα 1.330 δολάρια ανά βαρέλι.

Η ενίσχυση οφείλεται κυρίως στην αναιμική ανάπτυξη που σημειώνει η οικονομία των ΗΠΑ, καθώς μπορεί να υπήρξε μείωση της ανεργίας κατά 0,2% για το περασμένο μήνα, ωστόσο αυτή η ανάκαμψη είναι αναιμική, σύμφωνα με τους αναλυτές. Το συγκεκριμένο γεγονός ωθεί τους επενδυτές να στρέφονται στο χρυσό έναντι των χρηματιστηριακών μετοχών.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ειδησεις ελληνικου χρηματιστηριου

ΤτΕ: Ανάπτυξη 2% το 2026 και 2,1% το 2027 

Η πρόσφατη συμφωνία μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν ανοίγει θετικότερο σενάριο για την

Ασιατικά χρηματιστήρια: Πτώση σε Nikkei, Topix και Kospi λόγω Ιράν

Οι ασιατικές αγορές χάνουν έδαφος την Παρασκευή.

Πετρέλαιο: Η αποκλιμάκωση στα στενά του Ορμούζ στέλνει χαμηλότερα τις τιμές

Η αγορά πετρελαίου αλλάζει γρήγορα κατεύθυνση.