Συντάξεις Ιουλίου: Τη Δευτέρα κλείνει ο κύκλος πληρωμών

4 λεπτά ανάγνωση
26 Ιουνίου 2026

Ο e-ΕΦΚΑ κλείνει τη Δευτέρα 29 Ιουνίου τον κύκλο πληρωμών για τις συντάξεις Ιουλίου.

Η δεύτερη φάση αφορά κυρίως τους μισθωτούς συνταξιούχους και το Δημόσιο.

Η πρώτη πληρωμή έγινε την Πέμπτη 25 Ιουνίου. Ωστόσο, οι δικαιούχοι είδαν τα χρήματα στους λογαριασμούς τους από το απόγευμα της Τετάρτης. Σε αυτή τη φάση πήραν χρήματα οι μη μισθωτοί συνταξιούχοι των πρώην ταμείων ΟΑΕΕ, ΟΓΑ και ΕΤΑΑ.

Παράλληλα, πληρωμή έλαβαν και οι νέοι συνταξιούχοι. Η κατηγορία αυτή αφορά μισθωτούς και μη μισθωτούς που κατέθεσαν αίτηση συνταξιοδότησης από την 1η Ιανουαρίου 2017 και μετά.

Τη Δευτέρα, η σκυτάλη περνά στους συνταξιούχους των πρώην ταμείων μισθωτών. Συγκεκριμένα, πληρωμή θα λάβουν οι συνταξιούχοι από ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, ΝΑΤ, ΕΤΑΤ και ΕΤΑΠ-ΜΜΕ. Επίσης, η ίδια φάση καλύπτει συνταξιούχους τραπεζών, ΟΤΕ και ΔΕΗ.

Το Δημόσιο μπαίνει επίσης στο δεύτερο κύμα. Οι δικαιούχοι θα λάβουν κύριες και επικουρικές συντάξεις. Επιπλέον, χρήματα θα πάρουν και όσοι λαμβάνουν προσωρινές συντάξεις από τις Ένοπλες Δυνάμεις, τα Σώματα Ασφαλείας και το Πυροσβεστικό Σώμα.

Έτσι, η πληρωμή της Δευτέρας κλείνει το χρονοδιάγραμμα του Ιουλίου. Οι συνταξιούχοι πρέπει να ελέγξουν τους λογαριασμούς τους από το προηγούμενο απόγευμα, καθώς οι τράπεζες συνήθως ανοίγουν νωρίτερα την πρόσβαση στα ποσά.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χρηματιστήριο: Οι τράπεζες πίεσαν ξανά τον Γενικό Δείκτη

Οι τράπεζες έκοψαν ξανά τη φόρα του Χρηματιστηρίου, ενώ κράτησε με δυσκολία

ΔΕΗ: Η αλήθεια για την απολιγνιτοποίηση και το αναπτυξιακό μέλλον της Δυτικής Μακεδονίας

Για δεκαετίες, ο λιγνίτης αποτέλεσε τη ραχοκοκαλιά του ελληνικού συστήματος ηλεκτροπαραγωγής, προσφέροντας

Χρηματιστήριο: Βουτιά 1,13% με τραπεζικές πιέσεις και τζίρο €482 εκατ.

Με ισχυρές πιέσεις έκλεισε η σημερινή συνεδρίαση στο Χρηματιστήριο Αθηνών.