Θέλει ντιμπέιτ ο Σταύρος!

2 λεπτά ανάγνωση
23 Απριλίου 2014

Την τηλεμαχία ο κ. Στ. Θεοδωράκης τη ζητεί ανάμεσα στον πρωθυπουργό κ. Αντ. Σαμαρά και στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης κ. Αλ. Τσίπρα. Και η πρόσκληση για ντιμπέιτ έγινε από… τηλεοράσεως σε πρωινή εκπομπή.

Όπως αναφέρει ο βηματοδότης, ο κ. Θεοδωράκης, ο οποίος πέρασε το Πάσχα στην Αμφίκλεια, χωρίς να καλέσει κάμερες, σήμερα,  Τετάρτη θα βρίσκεται στην Κέρκυρα και το Σαββατοκύριακο στο Αγρίνιο και στο Μεσολόγγι, όπου αναμένεται να εξαγγείλει άλλο ένα πρόγραμμα πολλών σημείων που θα προβλέπει θερμοκήπια καινοτομίας, καθορισμό ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος, διαχωρισμό εξουσιών μεταξύ τοπικού, εθνικού και υπερεθνικού επιπέδου και πολλά άλλα.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θ. Αυγερινός: «Το κόμμα μπορεί να κάνει την έκπληξη και να βγει πρώτο – Θα θέλαμε debate με τον Μητσοτάκη

Ο δημοσιογράφος Θανάσης Αυγερινός εκτίμησε ότι το κόμμα που στηρίζει η Μαρία

Από τα μνημόνια και το «μαύρο πρόβατο» της ΕΕ… στην ανάπτυξη

Η Ελλάδα, από «μαύρο πρόβατο» της ΕΕ στα μνημόνια, εξελίχθηκε σε παράδειγμα

Η Ελλάδα επιταχύνει τη μείωση του χρέους – Έγκριση για πρόωρη αποπληρωμή €6,94 δισ.

Τα διοικητικά συμβούλια των ESM και EFSF ενέκριναν την πρόωρη αποπληρωμή δανείων