XA: Οι οκτώ μετοχές που εισέρχονται στον MSCI

1 λεπτό ανάγνωση
20 Ιουνίου 2013

Οκτώ ελληνικές μετοχές θα συγκαταλέγονται από το Νοέμβριο στο δείκτη MSCI Emerging Markets, στο πλαίσιο της υποβάθμισης της χώρας στις αναδυόμενες από τις ανεπτυγμένες αγορές.

Πρόκειται για τη μετοχή της Εθνικής (με στάθμιση 19%), του ΟΤΕ (19%), του ΟΠΑΠ (18%), της Alpha Bank (11%), της ΔΕΗ (11%), της Jumbo (με 9%), των Ελληνικών Πετρελαίων (7%) και της Folli Follie (με στάθμιση 6%).

Με εκτιμώμενη κεφαλαιοποίηση της αγοράς στα 11 δισ. δολάρια (επί συνόλου 19 δισ. δολαρίων), η Ελλάδα λαμβάνει στάθμιση ακριβώς:

– 0,31% στον MSCI EM

– 1,76% στον MSCI EMEA

– 3,04% στον MSCI Emerging Europe

– 3,8% στον MSCI Eastern Europe

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η UBS χαρτογραφεί τα trades στις ελληνικές τράπεζες

Η UBS εξετάζει εκ νέου τις ελληνικές συστημικές τράπεζες και δίνει βάρος

Χρηματιστήριο: Αντίβαρο ΟΤΕ και ΔΕΗ στις ρευστοποιήσεις των τραπεζών

Με ελεγχόμενες απώλειες ολοκλήρωσε τη συνεδρίαση το Χρηματιστήριο Αθηνών.

«Τρέχει» η χρηματοδότηση των εισηγμένων μέσω του Euronext Athens

Σε τροχιά για ρεκόρ πενταετίας αλλά και πιθανότατα 25ετίας κινείται η χρηματοδότηση