ΧΑ: Πέφτει κι άλλο από το sell off σε τράπεζες και ομόλογα

1 λεπτό ανάγνωση
8 Φεβρουαρίου 2017

Με πτώση έκλεισε το Χρηματιστήριο Αθηνών λόγω του sell off σε ομόλογα και τράπεζες.

Ειδικότερα, ο Γενικός Δείκτης καταγράφει απώλειες 2,42% στις 608,3 μονάδες, ενώ ο τζίρος είναι στα 38,2 εκατ. ευρώ και ο όγκος στα 91,7 εκατ. τεμάχια. Απώλειες 2,17% καταγράφει και ο FTSE 25, στις 1.624,94 μονάδες, ενώ ο τραπεζικός δείκτης σημειώνει πτώση 6,24% στις 794,16 μονάδες.

 

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Τρέχει» η χρηματοδότηση των εισηγμένων μέσω του Euronext Athens

Σε τροχιά για ρεκόρ πενταετίας αλλά και πιθανότατα 25ετίας κινείται η χρηματοδότηση

Euronext: Εισαγωγή Νέων Μετοχών της ΔΕΗ

H Διοίκηση της Euronext Athens υποδέχθηκε σήμερα τη Διοίκηση, στελέχη και συνεργάτες

Χρηματιστήριο: Εκρηκτική επιστροφή πάνω από τις 2.300 μονάδες με οδηγό τράπεζες και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Με ισχυρή ανοδική κίνηση και σαφή επιστροφή του αγοραστικού ενδιαφέροντος ολοκλήρωσε τη