Το Χρηματιστήριο Αθηνών έγραψε ιστορική συνεδρίαση.
Ο Γενικός Δείκτης πέρασε ξανά πάνω από τις 2.500 μονάδες και έκλεισε σε επίπεδα που η αγορά είχε να δει από το 2009.
Συγκεκριμένα, ο ΓΔ ολοκλήρωσε τη συνεδρίαση στις 2.501,13 μονάδες, με κέρδη 1,02%. Μέσα στην ημέρα άγγιξε και τις 2.506,5 μονάδες. Έτσι, η Λεωφόρος Αθηνών επιβεβαίωσε το ισχυρό ανοδικό momentum των τελευταίων εβδομάδων.
Οι τράπεζες έδωσαν ξανά τον ρυθμό
Ο τραπεζικός κλάδος κράτησε τον πρώτο ρόλο. Ο ΔΤΡ κέρδισε 1,33% και έφτασε στις 2.885,82 μονάδες. Παράλληλα, ο FTSE 25 ανέβηκε 1,09%, στις 6.358,73 μονάδες.
Η Εθνική Τράπεζα έκλεισε στα 15,70 ευρώ με άνοδο 1,26% και τζίρο 27,1 εκατ. ευρώ. Η Eurobank κέρδισε 2,15%, στα 4,33 ευρώ. Η Alpha Bank ανέβηκε 1,12%, στα 4,15 ευρώ. Επίσης, η Πειραιώς πρόσθεσε 1,28%, στα 9,47 ευρώ.
ΕΛΧΑ, Βιοχάλκο και Cenergy στην πρώτη γραμμή
Η ΕΛΧΑ συνέχισε το ράλι μετά την ανακοίνωση της ΑΜΚ. Η μετοχή κέρδισε 7,72%, στα 5,72 ευρώ, παρά την αποκοπή μερίσματος. Παράλληλα, η Βιοχάλκο ανέβηκε 4,3%, στα 21,85 ευρώ. Η Cenergy πρόσθεσε 2,91%, στα 26,20 ευρώ.
Ισχυρή εικόνα έδωσε και η ΑΚΤΟΡ, με άνοδο 3,8%, στα 12,46 ευρώ. Επιπλέον, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ κέρδισε 2,02%, στα 46,50 ευρώ.
Χαμηλός τζίρος, αλλά καθαρή υπεροχή των αγοραστών
Ο τζίρος έφτασε στα 217,55 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, η αγορά κράτησε καθαρή ανοδική εικόνα. Συνολικά, 78 μετοχές έκλεισαν με κέρδη και 53 με απώλειες.
Στον αντίποδα, ο ΟΤΕ έχασε 1,71%, η Allwyn έχασε 1,23% και η Λάμδα έχασε επίσης 1,23%. Πιέσεις δέχθηκαν ακόμη η Intracom, ο ΟΛΠ, η Qualco και ο ΑΔΜΗΕ.
Η αγορά στέλνει σαφές μήνυμα ισχύος. Οι τράπεζες, οι ενεργειακές και τα βιομηχανικά blue chips κρατούν τον ΓΔ πάνω από τις 2.500 μονάδες. Πλέον, οι επενδυτές κοιτούν το επόμενο τεχνικό και ψυχολογικό όριο.